Tην διεξαγωγή έρευνας - πραγματογνωμοσύνης από την εισαγγελία πρωτοδικών Κατερίνης και το Τεχνικό Επιμελητήριο για την ασφαλή και σύννομη κατασκευή του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο, ζητούν με έγγραφό τους, τα μέλη της Επιτροπής αγώνα κατά των νέων διοδίων στην Πιερία.
Αίτημα της Επιτροπής, είναι να διερευνηθούν η απόσταση του σταθμού από τη στροφή στο ρεύμα Θεσσαλονίκης Αθήνας, η απόσταση του σταθμού από την έξοδο, στον κόμβο του Αιγινίου, στο ρεύμα Θεσσαλονίκης Αθήνας και οι αποστάσεις των διοδίων από τον κόμβο του Αιγινίου και από τις γέφυρες του Αλιάκμονα, αν οι ανενεργές κτιριακές εγκαταστάσεις στο μέσον του δρόμου είναι ασφαλείς για τους διερχόμενους οδηγούς και αν η θέση και οι κατασκευές του σταθμού διοδίων είναι σύμφωνες με τα ισχύοντα διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές.
Παράλληλα, ζητείται να μελετηθούν το πλάτος των διαδρόμων των οδοστρωμάτων μεταξύ των ταμείων είσπραξης, ο αριθμός των ταμείων σε σχέση με την αναμενόμενη κίνηση στο δρόμο αυτό, αν οι διάδρομοι εισόδου - εξόδου στον κόμβο Αιγινίου είναι κατασκευασμένοι βάσει των προδιαγραφών των κλειστών αυτοκινητοδρόμων, αν η διευθέτηση των όμβριων υδάτων της πίστας των διοδίων γίνεται με σωστό τρόπο και αν η κατασκευή του λυόμενου κτίσματος γραφείων που υπάρχει στο δυτικό τμήμα της πίστας των διοδίων, είναι τοποθετημένη σωστά.
Επιπλέον, εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους για τις κάμερες στο σταθμό διοδίων που καταγράφουν και φωτογραφίζουν τους διερχόμενους οδηγούς καθημερινά, για την είσπραξη του ανάλογου τέλους διέλευσης στο σταθμό των Νέων Μαλγάρων. Όμως, όπως επισημαίνουν, η μέτρηση αυτή θα μπορούσε να γίνεται με ελαστικό σωλήνα πάνω στο οδόστρωμα που θα καταμετρούσε όλα τα διερχόμενα αυτοκίνητα και θα διαχώριζε το μέγεθός τους, ανάλογα με το βάρος τους και τον αριθμό - απόσταση μεταξύ των αξόνων τους.
Αίτημα της Επιτροπής, είναι να διερευνηθούν η απόσταση του σταθμού από τη στροφή στο ρεύμα Θεσσαλονίκης Αθήνας, η απόσταση του σταθμού από την έξοδο, στον κόμβο του Αιγινίου, στο ρεύμα Θεσσαλονίκης Αθήνας και οι αποστάσεις των διοδίων από τον κόμβο του Αιγινίου και από τις γέφυρες του Αλιάκμονα, αν οι ανενεργές κτιριακές εγκαταστάσεις στο μέσον του δρόμου είναι ασφαλείς για τους διερχόμενους οδηγούς και αν η θέση και οι κατασκευές του σταθμού διοδίων είναι σύμφωνες με τα ισχύοντα διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές.
Παράλληλα, ζητείται να μελετηθούν το πλάτος των διαδρόμων των οδοστρωμάτων μεταξύ των ταμείων είσπραξης, ο αριθμός των ταμείων σε σχέση με την αναμενόμενη κίνηση στο δρόμο αυτό, αν οι διάδρομοι εισόδου - εξόδου στον κόμβο Αιγινίου είναι κατασκευασμένοι βάσει των προδιαγραφών των κλειστών αυτοκινητοδρόμων, αν η διευθέτηση των όμβριων υδάτων της πίστας των διοδίων γίνεται με σωστό τρόπο και αν η κατασκευή του λυόμενου κτίσματος γραφείων που υπάρχει στο δυτικό τμήμα της πίστας των διοδίων, είναι τοποθετημένη σωστά.
Επιπλέον, εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους για τις κάμερες στο σταθμό διοδίων που καταγράφουν και φωτογραφίζουν τους διερχόμενους οδηγούς καθημερινά, για την είσπραξη του ανάλογου τέλους διέλευσης στο σταθμό των Νέων Μαλγάρων. Όμως, όπως επισημαίνουν, η μέτρηση αυτή θα μπορούσε να γίνεται με ελαστικό σωλήνα πάνω στο οδόστρωμα που θα καταμετρούσε όλα τα διερχόμενα αυτοκίνητα και θα διαχώριζε το μέγεθός τους, ανάλογα με το βάρος τους και τον αριθμό - απόσταση μεταξύ των αξόνων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου