Του factorx
Έχουμε ξαναγράψει και στο παρελθόν ότι η εφαρμογή των νόμων είναι υπέρ άνω όλων αλλιώς θα γίνουμε… Αίγυπτος. Όχι, όμως, όταν οι νόμοι είναι για τους νταβατζήδες και τους μεγαλοεργολάβους. Και οι σοβαρές κυβερνήσεις οφείλουν να σέβονται τον ιδρώτα του κοσμάκη, όχι του κάθε μεγαλοεργολάβου. Κι όταν υπογράφονται λεόντειες συμβάσεις, σκόπιμα, ή από λάθος, οι κυβερνήσεις οφείλουν αμέσως να τις διορθώνουν προς όφελος του κόσμου.
Πριν από 1,5 χρόνο γράφαμε από εδώ για τις υποσχέσεις που έδινε η τότε αξιωματική αντιπολίτευση, το ΠΑΣΟΚ, ότι θα μειώσει τα διόδια. Κοροϊδεύαμε εκείνη την προεκλογική μπαρούφα και δικαιωθήκαμε στην κριτική μας με τα όσα συμβαίνουν σήμερα. Τότε με το θάρρος της γνώμης μας είχε απαντήσει ο νυν υφυπουργός Υποδομών, Γ. Μαγκριώτης, ότι όταν γίνουν κυβέρνηση θα ξαναδούν τις συμβάσεις και θα μειώσουν το κέρδος της πολιτείας ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση των πολιτών. Ακόμη περιμένουμε. Και μάλιστα, τώρα που τα διόδια μέσα σε λίγους μήνες έχουν εκτοξευτεί είναι περισσότερο απαραίτητο από ποτέ να υπάρξει μια σοβαρή φωνή που θα φωνάξει «φτάνει πια. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο».
Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, φουντώνει το κίνημα των διοδίων που αρνείται να πληρώσει τους δρόμους – καρμανιόλες. Υπολογίζεται ότι πάνω από το 30% των αυτοκινήτων στις Εθνικές οδούς αρνείται να καταβάλει διόδια. Χθες, ο ίδιος ο Δ. Ρέππας παραδέχθηκε ότι δεν μπορεί να πληρώνει ο Ελληνας για δρόμους που ακόμη δεν έχουν γίνει, φωτογραφίζοντας την Κορίνθου – Πατρών αλλά και την Ιόνια οδό που οι κοινοπραξίες εισπράττουν (και το κράτος πάρα πολλά) αλλά από έργα τίποτε.
Ο υπουργός θυμήθηκε μετά από τόσο καιρό να μας πει ότι θα διαπραγματευτεί τις συμβάσεις, θα κοιτάξει να βρει λύσεις για να μειωθούν τα διόδια, όλα θα. Τόσο δύσκολο είναι δηλαδή να «τραβήξει» από τα αυτιά τους εργολάβους; Ή τόσο δύσκολο είναι να πει το κράτος ότι μειώνει τα δικά τους κέρδη για να μην πληρώνουν οι πολίτες ανύπαρκτους δρόμους;
Ακριβώς γι’ αυτήν τη δραματική καθυστέρηση θεριεύει και το κίνημα του «δεν πληρώνω» το οποίο εξαπλώνεται και σε άλλες οικονομικές δραστηριότητες. Χρειάζεται όμως προσοχή και σοβαρότητα, επειδή η κυβέρνηση και οι νταβταζήδες με τα παπαγαλάκια τους καραδοκούν να του κολήσουν την ταμπέλα του «γραφικού». Για παράδειγμα, σε συνέντευξη τύπου που είχε η συντονιστική επιτροπή του κινήματος αυτού ακούστηκαν και μερικές πολύ αιρετικές απόψεις του στυλ να μην πληρώνουμε πουθενά,ή τουλάχιστον εκεί που νομίζουμε ότι υπάρχει αδικία.
Προσοχή λοιπόν επειδή η κυβέρνηση, οι νταβατζήδες, τα μεγάλα συμφέροντα έχουν αρχίσει να τρομάζουν μήπως ο κόσμος τους πάρει με τις πέτρες και το κίνημα του «δεν πληρώνω» γίνει κανόνας κι όχι εξαίρεση.
Ο φόβος αυτός είναι που ενεργοποιεί τον Ρέππα να μιλά για νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα αντιμετωπίσει τους τζαμπατζήδες. Ο φόβος έφερε και την ποινική δίωξη κατά 9 ατόμων που δεν πλήρωναν διόδια στη Β.Α. Αττική. Όταν το σύστημα τρομάζει έτσι αντιδρά. Και η κυβέρνηση σήμερα είναι φοβισμένη και κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Και τώρα πρέπει να πιεστεί, όχι για να καταργήσει τα πάντα, όπως θέλουν μερικοί απο τους κινηματίες του δεν πληρώνων, αλλά για να κάνει νόμους και συμβάσεις που θα σέβονται τον πολίτη, όχι τον νταβατζή.
Έχουμε ξαναγράψει και στο παρελθόν ότι η εφαρμογή των νόμων είναι υπέρ άνω όλων αλλιώς θα γίνουμε… Αίγυπτος. Όχι, όμως, όταν οι νόμοι είναι για τους νταβατζήδες και τους μεγαλοεργολάβους. Και οι σοβαρές κυβερνήσεις οφείλουν να σέβονται τον ιδρώτα του κοσμάκη, όχι του κάθε μεγαλοεργολάβου. Κι όταν υπογράφονται λεόντειες συμβάσεις, σκόπιμα, ή από λάθος, οι κυβερνήσεις οφείλουν αμέσως να τις διορθώνουν προς όφελος του κόσμου.
Πριν από 1,5 χρόνο γράφαμε από εδώ για τις υποσχέσεις που έδινε η τότε αξιωματική αντιπολίτευση, το ΠΑΣΟΚ, ότι θα μειώσει τα διόδια. Κοροϊδεύαμε εκείνη την προεκλογική μπαρούφα και δικαιωθήκαμε στην κριτική μας με τα όσα συμβαίνουν σήμερα. Τότε με το θάρρος της γνώμης μας είχε απαντήσει ο νυν υφυπουργός Υποδομών, Γ. Μαγκριώτης, ότι όταν γίνουν κυβέρνηση θα ξαναδούν τις συμβάσεις και θα μειώσουν το κέρδος της πολιτείας ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση των πολιτών. Ακόμη περιμένουμε. Και μάλιστα, τώρα που τα διόδια μέσα σε λίγους μήνες έχουν εκτοξευτεί είναι περισσότερο απαραίτητο από ποτέ να υπάρξει μια σοβαρή φωνή που θα φωνάξει «φτάνει πια. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο».
Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, φουντώνει το κίνημα των διοδίων που αρνείται να πληρώσει τους δρόμους – καρμανιόλες. Υπολογίζεται ότι πάνω από το 30% των αυτοκινήτων στις Εθνικές οδούς αρνείται να καταβάλει διόδια. Χθες, ο ίδιος ο Δ. Ρέππας παραδέχθηκε ότι δεν μπορεί να πληρώνει ο Ελληνας για δρόμους που ακόμη δεν έχουν γίνει, φωτογραφίζοντας την Κορίνθου – Πατρών αλλά και την Ιόνια οδό που οι κοινοπραξίες εισπράττουν (και το κράτος πάρα πολλά) αλλά από έργα τίποτε.
Ο υπουργός θυμήθηκε μετά από τόσο καιρό να μας πει ότι θα διαπραγματευτεί τις συμβάσεις, θα κοιτάξει να βρει λύσεις για να μειωθούν τα διόδια, όλα θα. Τόσο δύσκολο είναι δηλαδή να «τραβήξει» από τα αυτιά τους εργολάβους; Ή τόσο δύσκολο είναι να πει το κράτος ότι μειώνει τα δικά τους κέρδη για να μην πληρώνουν οι πολίτες ανύπαρκτους δρόμους;
Ακριβώς γι’ αυτήν τη δραματική καθυστέρηση θεριεύει και το κίνημα του «δεν πληρώνω» το οποίο εξαπλώνεται και σε άλλες οικονομικές δραστηριότητες. Χρειάζεται όμως προσοχή και σοβαρότητα, επειδή η κυβέρνηση και οι νταβταζήδες με τα παπαγαλάκια τους καραδοκούν να του κολήσουν την ταμπέλα του «γραφικού». Για παράδειγμα, σε συνέντευξη τύπου που είχε η συντονιστική επιτροπή του κινήματος αυτού ακούστηκαν και μερικές πολύ αιρετικές απόψεις του στυλ να μην πληρώνουμε πουθενά,ή τουλάχιστον εκεί που νομίζουμε ότι υπάρχει αδικία.
Προσοχή λοιπόν επειδή η κυβέρνηση, οι νταβατζήδες, τα μεγάλα συμφέροντα έχουν αρχίσει να τρομάζουν μήπως ο κόσμος τους πάρει με τις πέτρες και το κίνημα του «δεν πληρώνω» γίνει κανόνας κι όχι εξαίρεση.
Ο φόβος αυτός είναι που ενεργοποιεί τον Ρέππα να μιλά για νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα αντιμετωπίσει τους τζαμπατζήδες. Ο φόβος έφερε και την ποινική δίωξη κατά 9 ατόμων που δεν πλήρωναν διόδια στη Β.Α. Αττική. Όταν το σύστημα τρομάζει έτσι αντιδρά. Και η κυβέρνηση σήμερα είναι φοβισμένη και κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Και τώρα πρέπει να πιεστεί, όχι για να καταργήσει τα πάντα, όπως θέλουν μερικοί απο τους κινηματίες του δεν πληρώνων, αλλά για να κάνει νόμους και συμβάσεις που θα σέβονται τον πολίτη, όχι τον νταβατζή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου