«Δεν κουνάμε ποτέ το δάχτυλο μας στους εργαζόμενους αλλά ταυτόχρονα απαιτούμε να μην δείχνουν την γροθιά τους στην ελληνική κοινωνία. Είναι ώρα κοινής ευθύνης».
Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, τονίζοντας παράλληλα ότι «δείχνει συνδικαλιστική δύναμη και όχι αδυναμία, όταν κάποιος παίρνει μια στάση που μπορεί να μην είναι δημοφιλής, αλλά διασφαλίζει και υπηρετεί το γενικότερο κοινωνικό συμφέρον».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε ακόμα «για δυσάρεστες αλλά αναγκαίες και χρήσιμες αποφάσεις» και επεσήμανε ότι «πρέπει να γίνονται σεβαστές οι αποφάσεις της δικαιοσύνης».
«Ασφαλώς και έχουν δικαιώματα οι εργαζόμενοι και πρέπει να γίνονται σεβαστά. Πρέπει όμως ταυτόχρονα να έχουμε όλοι μέτρο ευθύνης γιατί ούτε η δημαγωγία ή η αλαζονεία ούτε ο αυταρχισμός μπορούν να οδηγήσουνε σε λύσεις. Πράγματι όλοι κάτι χάνουμε - κάποιοι λιγότερο, κάποιοι περισσότερο. Όλοι κάτι χάνουμε για να κερδίσει τελικά η χαμένη Ελλάδα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, κατά τη συζήτηση του ν/σ για την αναδιάρθρωση και εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας,
Ταυτόχρονα, ο κ Ρέππας προανήγγειλε πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση όσων αρνούνται να πληρώσουν τόσο τα εισιτήρια όσο και τα διόδια, ενώ επιτέθηκε με καυστικότητα στους «τζαμπατζήδες», η στάση των οποίων, όπως είπε, «είναι αντικοινωνική και συνιστά δολιοφθορά καθώς υπονομεύουν τόσο τη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών όσο και τις θέσεις των εργαζομένων».
Ο υπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε για μια ακόμα φορά ότι «διατηρείται και διασφαλίζεται ο δημόσιος χαρακτήρας των αστικών συγκοινωνιών και περιφρουρούνται οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων», ενώ σημείωσε ότι λόγω συγχώνευσης των οργανισμών από πέντε σε δύο, είναι αναγκαία η μεταφορά του προσωπικού για λόγους καλύτερης οργάνωσης και λειτουργίας των συγκοινωνιών.
Απέρριψε, εξάλλου, τις αιτιάσεις ότι δεν έγινε διάλογος πριν την κατάθεση του ν/σ, τονίζοντας ότι το «μόνο που δεν μπορεί να κατηγορηθεί αυτή η κυβέρνηση είναι ότι δεν διαβουλεύεται».
«Έγινε διάλογος και κλήθηκαν όλοι οι φορείς να εκφράσουν τις απόψεις τους. Αυτή η διαβούλευση όμως έχει ένα χρονικό ορίζοντα. Δεν δικαιολογείται λοιπόν η στάση εργαζομένων που οδηγούνται σε απεργιακές κινητοποιήσεις. Προφανώς δεν θα ήθελαν κάποιοι να αναλάβει πρωτοβουλία η κυβέρνηση αλλά να συζητάμε για πολύ καιρό. Η κυβέρνηση όμως είναι αυτή που αυτό που εξήγγειλε το κάνει πράξη. Παίρνουμε αυτή τη πρωτοβουλία γιατί αν δεν αντιμετωπιστούν οι παθογένειες και δεν εξορθολογιστούν τα ελλείμματα θα υπονομευτούν η βιωσιμότητα τους και άρα και οι θέσεις εργασίας», κατέληξε ο κ. Ρέππας.
Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, τονίζοντας παράλληλα ότι «δείχνει συνδικαλιστική δύναμη και όχι αδυναμία, όταν κάποιος παίρνει μια στάση που μπορεί να μην είναι δημοφιλής, αλλά διασφαλίζει και υπηρετεί το γενικότερο κοινωνικό συμφέρον».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε ακόμα «για δυσάρεστες αλλά αναγκαίες και χρήσιμες αποφάσεις» και επεσήμανε ότι «πρέπει να γίνονται σεβαστές οι αποφάσεις της δικαιοσύνης».
«Ασφαλώς και έχουν δικαιώματα οι εργαζόμενοι και πρέπει να γίνονται σεβαστά. Πρέπει όμως ταυτόχρονα να έχουμε όλοι μέτρο ευθύνης γιατί ούτε η δημαγωγία ή η αλαζονεία ούτε ο αυταρχισμός μπορούν να οδηγήσουνε σε λύσεις. Πράγματι όλοι κάτι χάνουμε - κάποιοι λιγότερο, κάποιοι περισσότερο. Όλοι κάτι χάνουμε για να κερδίσει τελικά η χαμένη Ελλάδα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, κατά τη συζήτηση του ν/σ για την αναδιάρθρωση και εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας,
Ταυτόχρονα, ο κ Ρέππας προανήγγειλε πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση όσων αρνούνται να πληρώσουν τόσο τα εισιτήρια όσο και τα διόδια, ενώ επιτέθηκε με καυστικότητα στους «τζαμπατζήδες», η στάση των οποίων, όπως είπε, «είναι αντικοινωνική και συνιστά δολιοφθορά καθώς υπονομεύουν τόσο τη βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών όσο και τις θέσεις των εργαζομένων».
Ο υπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε για μια ακόμα φορά ότι «διατηρείται και διασφαλίζεται ο δημόσιος χαρακτήρας των αστικών συγκοινωνιών και περιφρουρούνται οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων», ενώ σημείωσε ότι λόγω συγχώνευσης των οργανισμών από πέντε σε δύο, είναι αναγκαία η μεταφορά του προσωπικού για λόγους καλύτερης οργάνωσης και λειτουργίας των συγκοινωνιών.
Απέρριψε, εξάλλου, τις αιτιάσεις ότι δεν έγινε διάλογος πριν την κατάθεση του ν/σ, τονίζοντας ότι το «μόνο που δεν μπορεί να κατηγορηθεί αυτή η κυβέρνηση είναι ότι δεν διαβουλεύεται».
«Έγινε διάλογος και κλήθηκαν όλοι οι φορείς να εκφράσουν τις απόψεις τους. Αυτή η διαβούλευση όμως έχει ένα χρονικό ορίζοντα. Δεν δικαιολογείται λοιπόν η στάση εργαζομένων που οδηγούνται σε απεργιακές κινητοποιήσεις. Προφανώς δεν θα ήθελαν κάποιοι να αναλάβει πρωτοβουλία η κυβέρνηση αλλά να συζητάμε για πολύ καιρό. Η κυβέρνηση όμως είναι αυτή που αυτό που εξήγγειλε το κάνει πράξη. Παίρνουμε αυτή τη πρωτοβουλία γιατί αν δεν αντιμετωπιστούν οι παθογένειες και δεν εξορθολογιστούν τα ελλείμματα θα υπονομευτούν η βιωσιμότητα τους και άρα και οι θέσεις εργασίας», κατέληξε ο κ. Ρέππας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου