Μειώνεται προς το παρόν η ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών του ΗΣΑΠ, καθώς από αυτή την εβδομάδα δίνεται στην κυκλοφορία το υπόγειο τμήμα Αττική – Μοναστηράκι. Τα έργα ανακαίνισης της υποδομής-επιδομής της γραμμής όμως έχουν ακόμα μέλλον.
Από αύριο, Τρίτη 7 Ιουνίου, οι συρμοί θα εκτελούν δρομολόγια σε όλο δίκτυο του ΗΣΑΠ, από Πειραιά προς Κηφισιά με μοναδική μετεπιβίβαση στο σταθμό Ομόνοια. Τα δρομολόγια που θα εκτελούνται θα είναι τα εξής: Πειραιάς – Ομόνοια – Πειραιάς και Ομόνοια – Κηφισιά – Ομόνοια. Η μετεπιβίβαση θα γίνεται στην κεντρική αποβάθρα του σταθμού Ομόνοια. Σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση του ΗΣΑΠ οι συρμοί ΔΕΝ θα εκτελούν στάση στο σταθμό Μοναστηράκι στην κατεύθυνση προς Ομόνοια, μέχρι νεοτέρας.
Η κυκλοφορία στο τμήμα Μοναστηράκι – Θησείο θα συνεχίσει να γίνεται σε μονή τροχιά έως το τέλος των εργασιών. Προς το παρόν, τα έργα έχουν σταματήσει έως τις 2 Αυγούστου όταν θα εκδικαστεί από το Πρωτοδικείο της Αθήνας αγωγή που έχει καταθέσει ομάδα πολιτών. Οι πολίτες κατέθεσαν την αγωγή ως αντίδραση στην προσωρινή κατάχωση του μνημείου των 12 θεών που αποκαλύφθηκε στο τμήμα αυτό, μέθοδο που το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο πρότεινε ως πιο συμφέρουσα για την προστασία του μνημείου και ταυτόχρονα την μείωση της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού.
Μετά από αυτή την εξέλιξη τα έργα ανακαίνισης της σιδηροδρομικής υποδομής έχουν ολοκληρωθεί σε όλο το δίκτυο του ΗΣΑΠ με εξαίρεση τα τμήματα Μοναστηράκι-Θησείο και Φάληρο-Πειραιάς (εν αναμονή της υπογειοποίησης). Η σύμβαση του έργου υπογράφηκε το Μάρτιο του 2008, με κόστος 109 εκατ. ευρώ και ανάδοχο την εταιρία Άκτωρ. Σύμφωνα με τη σύμβαση αυτή, το έργο θα είχε ολοκληρωθεί σε 75 εβδομάδες (περίπου 1,5 χρόνο) από την έναρξη των εργασιών όμως καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων και άλλων αδιευκρίνιστων αιτιών κατέστησαν την πρόοδο του έργου εξαιρετικά αργή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου