Ανακατασκεύασε το ΡΟΝΥ του, μέχρι την τελευταία βίδα, αποδεικνύοντας έμπρακτα την αγάπη του για το "πρώτο ελληνικό όχημα". Ο 29χρονος Ηρακλής Καραηλίδης από τους Νέους Επιβάτες Θεσσαλονίκης ξανάφτιαξε από την αρχή το δικό του ΡΟΝΥ, στις εγκαταστάσεις της NAMKO, της εταιρείας παραγωγής του αυτοκινήτου αυτού, που έγραψε τη δική του ιστορία στους ελληνικούς δρόμους .
Μάλιστα, επειδή ξόδεψε πολύ χρόνο στο εργοστάσιο, πρόλαβε να ρίξει μια κλεφτή ματιά στο νέο ΡΟΝΥ - 4, που κατασκευάζει και σκοπεύει να επανακυκλοφορήσει η εταιρεία μέσα στο 2012 και περιμένει με αγωνία "αν το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο".
Οι φανατικοί φίλοι του ΡΟΝΥ είναι πολλοί, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει 18 χρόνια από την παραγωγή του. Εστιάζουν στα μεγάλα πλεονεκτήματα, τη χαμηλή τιμή του, αλλά και την "εθνική" του προέλευση, που το έκανε το αγαπημένο τους για μια και πλέον δεκαετία.
Οι χιλιάδες φίλοι του ελληνικού αυτοκινήτου απευθύνονται απευθείας στη ΝΑΜΚΟ για να προμηθευτούν κάποιο ανταλλακτικό ή να το ξαναβάψουν από την αρχή.
Ακόμη και υπάλληλοι της εταιρείας διαθέτουν παλιά ΡΟΝΥ, που τους "βγαίνουν και τζάμπα", αφού έχουν άμεση πρόσβαση σε ανταλλακτικά και μηχανήματα. Ο Πέτρος Σερόλι, ένας από τους 25 εργαζόμενους της ΝΑΜΚΟ, χρησιμοποιεί το PONY του από το 1991. "Το πιστεύετε; Είναι όσο η κόρη μου! Δεν υπάρχει αυτοκίνητο σαν κι αυτό. Δεν φεύγει ποτέ από το δρόμο. Με βροχή, με κακοκαιρία, εκεί, σταθερό στην άσφαλτο. Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ, αλλά η καρότσα του είναι ατσάλινη, αντέχει το φόρτωμα", λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η ΝΑΜΚΟ (National Motor Company) αποφάσισε να επανεκδώσει το ΡΟΝΥ, το ελληνικό όχημα, που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970 - ΄80, με νέα "ελληνική" πλατφόρμα και νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Η εταιρεία αποφάσισε να ξαναβάλει μπροστά τη γραμμή της παραγωγής του και για τον λόγο ότι υπάρχουν φανατικοί φίλοι του παλιού ΡΟΝΥ, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από χώρες του εξωτερικού για το "βιοτεχνικό πρότυπο" αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιπροσωπεύει η ΝΑΜΚΟ.
Στόχος της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει αυτό το ενδιαφέρον για να στήσει ανάλογες βιομηχανικές μονάδες σε ενδιαφερόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας, που θα παράγουν φθηνά και σκληροτράχηλα αυτοκίνητα, όπως το ΡΟΝΥ.
Μάλιστα, επειδή ξόδεψε πολύ χρόνο στο εργοστάσιο, πρόλαβε να ρίξει μια κλεφτή ματιά στο νέο ΡΟΝΥ - 4, που κατασκευάζει και σκοπεύει να επανακυκλοφορήσει η εταιρεία μέσα στο 2012 και περιμένει με αγωνία "αν το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο".
Οι φανατικοί φίλοι του ΡΟΝΥ είναι πολλοί, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει 18 χρόνια από την παραγωγή του. Εστιάζουν στα μεγάλα πλεονεκτήματα, τη χαμηλή τιμή του, αλλά και την "εθνική" του προέλευση, που το έκανε το αγαπημένο τους για μια και πλέον δεκαετία.
Οι χιλιάδες φίλοι του ελληνικού αυτοκινήτου απευθύνονται απευθείας στη ΝΑΜΚΟ για να προμηθευτούν κάποιο ανταλλακτικό ή να το ξαναβάψουν από την αρχή.
Ακόμη και υπάλληλοι της εταιρείας διαθέτουν παλιά ΡΟΝΥ, που τους "βγαίνουν και τζάμπα", αφού έχουν άμεση πρόσβαση σε ανταλλακτικά και μηχανήματα. Ο Πέτρος Σερόλι, ένας από τους 25 εργαζόμενους της ΝΑΜΚΟ, χρησιμοποιεί το PONY του από το 1991. "Το πιστεύετε; Είναι όσο η κόρη μου! Δεν υπάρχει αυτοκίνητο σαν κι αυτό. Δεν φεύγει ποτέ από το δρόμο. Με βροχή, με κακοκαιρία, εκεί, σταθερό στην άσφαλτο. Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ, αλλά η καρότσα του είναι ατσάλινη, αντέχει το φόρτωμα", λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η ΝΑΜΚΟ (National Motor Company) αποφάσισε να επανεκδώσει το ΡΟΝΥ, το ελληνικό όχημα, που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970 - ΄80, με νέα "ελληνική" πλατφόρμα και νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Η εταιρεία αποφάσισε να ξαναβάλει μπροστά τη γραμμή της παραγωγής του και για τον λόγο ότι υπάρχουν φανατικοί φίλοι του παλιού ΡΟΝΥ, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από χώρες του εξωτερικού για το "βιοτεχνικό πρότυπο" αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιπροσωπεύει η ΝΑΜΚΟ.
Στόχος της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει αυτό το ενδιαφέρον για να στήσει ανάλογες βιομηχανικές μονάδες σε ενδιαφερόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας, που θα παράγουν φθηνά και σκληροτράχηλα αυτοκίνητα, όπως το ΡΟΝΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου