Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Χάσαμε τα αυγά και τα Πασχάλια

  Της Μιχαλούς

Μα τι ακούνε Χριστέ μου (Αγίες μέρες που είναι) τα αυτιά μου και δεν κουφαίνομαι…


Βγαίνει ο Χρυσοχοίδης στον ΣΚΑΙ ως μαινόμενος ταύρος και μας πετάει στα μούτρα ότι «έπρεπε να αποφύγουμε το μνημόνιο, να εξασφαλίσουμε το γρήγορο δανεισμό της χώρας για να μην οδηγηθούμε σε αυτού του είδους τις εξελίξεις.»

Μα εσύ υπουργέ μου δεν ήσουν υπέρμαχος του; Δεν προσπαθούσες να μας κάνεις πλύση εγκεφάλου ότι το μνημόνιο είναι μονόδρομος; Τώρα τι έγινε και άλλαξες γνώμη;

Και σαν μην έφθανε αυτό συνεχίζει να λέει χωρίς ίχνος αυτοκριτικής ότι «από την στιγμή που μπήκαμε στο μνημόνιο δε διαπραγματευτήκαμε σωστά.»

Χωρίς δεύτερη σκέψη επισημαίνει δε ότι «αποδειχθήκαμε πλήρως ανίκανοι στην διαχείριση των υποχρεώσεων που είχαμε αναλάβει»… Και τώρα τι δηλαδή ζητά να αναλάβει την αρχηγία του κόμματος ως ικανός; Εκείνος δηλαδή τότε έπαιζε σε άλλο έργο; Δεν ήταν και ο ίδιος μέσα στο επιτελείο των ανίκανων;

Και για όλα αυτά εγώ ο απλός πολίτης, τι πρέπει να πω ή και να κάνω την ώρα που το εισόδημα μου έχει φθάσει στο ναδιρ και δεν ξέρω πώς να βγάλω το μήνα, από την ανικανότητα σας ;

Βέβαια για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα πέταξε την καρφάρα του λέγοντας ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε διότι «η κυβέρνηση στελεχώθηκε από πολιτικούς, οι οποίοι ήταν τελείως άπειροι, δεν ήταν εκλεγμένοι, ήταν συνεργάτες του κ. Παπανδρέου».

Και εσύ κύριε Μιχάλη μου… το χάλι μου… αφού τα έβλεπες όλα αυτά γιατί δεν βγήκες να διαφωνήσεις με τέτοιου είδους τακτικές ή έστω δεν αντιδρούσες με οποιοδήποτε τρόπο;

Και εκεί που αρχίζω να τα καταπίνω όλα αυτά έρχεται ο Λοβέρδος και η Άννα και μιλάει περί οικοδομήσεως της Κεντροαριστεράς!!!! Πως ακριβώς θα το κάνετε αυτό ρε παιδιά; Μέσα ή έξω από το ευρώ, γιατί θα τρελαθούμε κιόλας;

Θα οικοδομήσετε την αριστερά του Μνημονίου;

Γιατί άλλα μας λέγατε μέχρι χθες, του τύπου ότι όποιος εναντιώνεται στο Μνημόνιο παρακινείται από συντεχνίες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου