Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, το Facebook, εμπλουτίζει τη γκάμα των υπηρεσιών του, προσθέτοντας
δεκάδες νέες ψηφιακές εφαρμογές, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες και κάθε άλλη λεπτομέρεια της προσωπικής ζωής τους, σχετικά με τα ταξίδια, τη μόδα κ.α. Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις πάνω από 60 νέες εφαρμογές μέσω του online «προφίλ» τους (timeline).
Οι εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του δικτύου ανά τον κόσμο (προσεγγίζουν πλέον το ένα δισεκατομμύριο) μπορούν ήδη να μοιράζονται τη μουσική που ακούνε μέσω π.χ. του Spotify ή τις ειδήσεις που τους αρέσουν μέσω π.χ. του Yahoo News, όμως πλέον θα έχουν αυξημένες δυνατότητες χάρη στις νέες εφαρμογές.
Από τη στιγμή που κάποιος χρήστης θα εγγράφεται σε μια νέα εφαρμογή, αυτομάτως θα αρχίζει να μοιράζεται τις δραστηριότητές του με τους άλλους, σύμφωνα με το BBC. Θα μπορεί όμως να καθορίζει ποιοι άλλοι χρήστες θα μοιραστούν αυτό το ψηφιακό περιεχόμενο και ποιοι όχι, όπως κάνει έως τώρα, θέτοντας περιορισμούς, σε σχέση με τους φίλους του που επιτρέπεται να δουν τις άλλες αναρτήσεις του.
Το Facebook, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζεται να εισαχθεί στο χρηματιστήριο για να αντλήσει 100 δισεκατομμύρια δολάρια, αναζητά συνεχώς νέους τρόπους προκειμένου να ωθήσει τους χρήστες του να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο στο διαδικτυακό τόπο του, πράγμα που θα προσελκύσει και περισσότερα διαφημιστικά έσοδα.
Πέρα από τις περίπου 60 νέες εφαρμογές, πολλές ακόμα, ίσως και χιλιάδες, αναμένεται να δημιουργηθούν από τρίτα μέρη τους επόμενους μήνες, με στόχο το πολυπληθές «κοινό» του μεγάλου κοινωνικού δικτύου.
δεκάδες νέες ψηφιακές εφαρμογές, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες και κάθε άλλη λεπτομέρεια της προσωπικής ζωής τους, σχετικά με τα ταξίδια, τη μόδα κ.α. Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις πάνω από 60 νέες εφαρμογές μέσω του online «προφίλ» τους (timeline).
Οι εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του δικτύου ανά τον κόσμο (προσεγγίζουν πλέον το ένα δισεκατομμύριο) μπορούν ήδη να μοιράζονται τη μουσική που ακούνε μέσω π.χ. του Spotify ή τις ειδήσεις που τους αρέσουν μέσω π.χ. του Yahoo News, όμως πλέον θα έχουν αυξημένες δυνατότητες χάρη στις νέες εφαρμογές.
Από τη στιγμή που κάποιος χρήστης θα εγγράφεται σε μια νέα εφαρμογή, αυτομάτως θα αρχίζει να μοιράζεται τις δραστηριότητές του με τους άλλους, σύμφωνα με το BBC. Θα μπορεί όμως να καθορίζει ποιοι άλλοι χρήστες θα μοιραστούν αυτό το ψηφιακό περιεχόμενο και ποιοι όχι, όπως κάνει έως τώρα, θέτοντας περιορισμούς, σε σχέση με τους φίλους του που επιτρέπεται να δουν τις άλλες αναρτήσεις του.
Το Facebook, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζεται να εισαχθεί στο χρηματιστήριο για να αντλήσει 100 δισεκατομμύρια δολάρια, αναζητά συνεχώς νέους τρόπους προκειμένου να ωθήσει τους χρήστες του να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο στο διαδικτυακό τόπο του, πράγμα που θα προσελκύσει και περισσότερα διαφημιστικά έσοδα.
Πέρα από τις περίπου 60 νέες εφαρμογές, πολλές ακόμα, ίσως και χιλιάδες, αναμένεται να δημιουργηθούν από τρίτα μέρη τους επόμενους μήνες, με στόχο το πολυπληθές «κοινό» του μεγάλου κοινωνικού δικτύου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου