Το κοινωνικό δίκτυο Twitter προσπαθεί να δημιουργήσει πηγές αυξημένων εσόδων και, σε αυτό το πλαίσιο, ανακοίνωσε
ότι εγκαινίασε επίσημα μια νέα υπηρεσία διαφήμισης για μικρές επιχειρήσεις, που θα μπορούν πλέον να αγοράζουν μηνύματα προβολής τους. Παράλληλα, το δίκτυο ολοκλήρωσε μια σειρά από άλλες αλλαγές στις σελίδες του με στόχο να γίνει πιο ελκυστικό στους ανά τον κόσμο χρήστες του.
Το Twitter, εδώ και χρόνια, πασχίζει να αυξήσει τα έσοδά του και ελπίζει ότι η νέα πώληση διαφημίσεων θα ενισχύσει την μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική του. Από το 2010 το δίκτυο παραχωρούσε σε ορισμένες, συνήθως μεγάλες εταιρίες αντί αμοιβής, τη δυνατότητα να στέλνουν διαφημιστικού τύπου σύντομα μηνύματα (tweets).
Τώρα ξεκινά επισήμως μια νέα διαφημιστική υπηρεσία τύπου «σελφ-σέρβις» και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με το eMarketer, το δίκτυο είχε διαφημιστικά έσοδα 45 εκατ. δολ. το 2010, 139,5 εκατ. δολ. το 2011 (αύξηση 213%), ενώ φέτος αναμένεται να φθάσουν τα 260 εκατ. δολ. και το 2014 τα 540 εκατ. δολάρια.
Ορισμένοι αναλυτές θεωρούν ότι η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα σχέδιο του Twitter, το οποίο ιδρύθηκε στο Σαν Φρανσίσκο το 2007 και διαθέτει πάνω από 100 εκατ. ενεργούς χρήστες, να εισαχθεί στο χρηματιστήριο κάποια στιγμή. Η αξία του δικτύου υπολογίζεται στα 8 δισεκατομμύρια δολάρια, περίπου.
Το δίκτυο ανακοίνωσε εξάλλου μια σειρά από αλλαγές που απλοποιούν τη ζωή του χρήστη. Οι αλλαγές αφορούν τα εργαλεία πλοήγησης, τις σελίδες των προφίλ κ.α. Ακόμα, οι μηχανικοί του Twitter φρόντισαν να επιταχυνθεί το «φόρτωμα» του περιεχομένου του δικτύου.
ότι εγκαινίασε επίσημα μια νέα υπηρεσία διαφήμισης για μικρές επιχειρήσεις, που θα μπορούν πλέον να αγοράζουν μηνύματα προβολής τους. Παράλληλα, το δίκτυο ολοκλήρωσε μια σειρά από άλλες αλλαγές στις σελίδες του με στόχο να γίνει πιο ελκυστικό στους ανά τον κόσμο χρήστες του.
Το Twitter, εδώ και χρόνια, πασχίζει να αυξήσει τα έσοδά του και ελπίζει ότι η νέα πώληση διαφημίσεων θα ενισχύσει την μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική του. Από το 2010 το δίκτυο παραχωρούσε σε ορισμένες, συνήθως μεγάλες εταιρίες αντί αμοιβής, τη δυνατότητα να στέλνουν διαφημιστικού τύπου σύντομα μηνύματα (tweets).
Τώρα ξεκινά επισήμως μια νέα διαφημιστική υπηρεσία τύπου «σελφ-σέρβις» και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με το eMarketer, το δίκτυο είχε διαφημιστικά έσοδα 45 εκατ. δολ. το 2010, 139,5 εκατ. δολ. το 2011 (αύξηση 213%), ενώ φέτος αναμένεται να φθάσουν τα 260 εκατ. δολ. και το 2014 τα 540 εκατ. δολάρια.
Ορισμένοι αναλυτές θεωρούν ότι η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα σχέδιο του Twitter, το οποίο ιδρύθηκε στο Σαν Φρανσίσκο το 2007 και διαθέτει πάνω από 100 εκατ. ενεργούς χρήστες, να εισαχθεί στο χρηματιστήριο κάποια στιγμή. Η αξία του δικτύου υπολογίζεται στα 8 δισεκατομμύρια δολάρια, περίπου.
Το δίκτυο ανακοίνωσε εξάλλου μια σειρά από αλλαγές που απλοποιούν τη ζωή του χρήστη. Οι αλλαγές αφορούν τα εργαλεία πλοήγησης, τις σελίδες των προφίλ κ.α. Ακόμα, οι μηχανικοί του Twitter φρόντισαν να επιταχυνθεί το «φόρτωμα» του περιεχομένου του δικτύου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου