Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Επιστολή Γιαμαρέλου προς τον Διευθυντή της ηλεκτρονικής εφημερίδας “maximi poli”

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή από τον Γεώργιο Χρ. Γιαμαρέλο, Δημοτικό
Σύμβουλο Δήμου Ωρωπού, προς τον Διευθυντή της ηλεκτρονικής εφημερίδας “maximi poli”.

Ωρωπός, Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Αξιότιμε κ. Σπύρο Ξύλο,
την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012, ώρα 10.29΄ (πρωϊ), Σας έστειλα μέσω του διαδικτύου κείμενό μου με τίτλο «Διόρθωση δημοσιεύματος».


Σήμερα, Σάββατο βράδυ, βλέπω δημοσίευμά Σας, που πρέπει να έχει αναρτηθεί το προηγούμενο βράδυ (Παρασκευή), όπου, με δημοσιογραφικό τρόπο, επιτρέψτε μου, κάνετε διόρθωση κάποιων πραγμάτων.

Επειδή σέβομαι το δικαίωμα κάθε δημοσιογράφου να έχει την δική του άποψη και να ερμηνεύει με τον δικό του τρόπο μια πολιτική δήλωση και τις πιθανές προεκτάσεις της, για την πληρέστερη όμως ενημέρωση των πολιτών παρακαλώ όπως αναρτήσετε αυτούσιο το κείμενο με τίτλο “Διόρθωση δημοσιεύματος” καθώς και το (συναποσταλέν), με ημερομηνία « ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2010» κείμενό μου με τίτλο :
«μία ενδιαφέρουσα καινοτόμος ιδέα και πρόταση», για τον τρόπο εκλογής Δημάρχου στον Δήμο Ωρωπού, που αποτέλεσε την βάση για την συνεργασία της «ελεύθερης κοινωνικής πρωτοβουλίας», με το «όραμα δημιουργίας».


Η επακριβής δήλωσή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο της 1ης Οκτωβρίου είναι:

« Επιθυμώ να δηλώσω στο Σώμα, ότι η κυβερνώσα παράταξη «όραμα δημιουργίας» εμπεριέχει και μία συνιστώσα, «την ελεύθερη κοινωνική πρωτοβουλία για τον Ωρωπό της ελπίδας, της δικαιοσύνης και της δημιουργίας», της οποίας έχω την τιμή να είμαι ο ιδρυτής και ο εκπρόσωπος στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας.


Δεν επιθυμώ επί του παρόντος να αναφέρω τίποτε περισσότερο, πέραν του να υπενθυμίσω προς όλους ότι στο Δημοτικό μας Συμβούλιο υπάρχει και η ελεύθερη κοινωνική πρωτοβουλία.»

Τελειώνοντας, θα ήθελα από πλευράς μου να σας παρακαλέσω όπως αναρτήσετε αυτούσια την παρούσα επιστολή μου, μαζί με όσα άλλα σας ζητώ σε αυτήν και να αναφέρω, ότι:
«τα μέλλοντα γνωρίζουν οι θεοί…»


Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Γεώργιος Χρ. Γιαμαρέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου