Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

"Εδώ και 20 χρόνια φροντίζω την 90χρονη μητέρα μου...ξέρει κανείς μια λύση;"

Είναι στιγμές που η δημοσιογραφική πένα δεν μπορεί να απεικονίσει τη
δύναμη των γεγονότων. Είναι στιγμές που είναι προτιμότερο να σιωπούμε και απλώς να σκεφτόμαστε, να προβληματιζόμαστε, να ζητάμε μια λύση για κάποιον συνάνθρωπό μας στην καθημερινότητα.

Για κάποιον που απλά αύριο μπορεί να μην είναι εκεί...

Ο 60χρονος μουσικός Αντώνης Περρής έδωσε το πρωί τέλος στη ζωή του πέφτοντας από τον 5ο όροφο της πολυκατοικίας που έμενε στο κενό, έχοντας σπρώξει δευτερόλεπτα πριν την 90χρονη μητέρα του.

Ο Αντώνης Περρής, σύμφωνα με όσα δημοσιεύει το
protothema.gr χτες το βράδυ, στις 21.52 ζητούσε μια λύση! Και γνωστοποιούσε στο www.stixoi. info την απόγνωσή του:

"Λέγομαι Αντώνιος Περρής. Εδώ και 20 χρόνια φροντίζω την 90 χρονών Μητἐρα μου(την γεροντοκομώ). Τώρα τα 3- 4 χρόνια έχει πάθει Αλτζχάϊμερ και τελευταία την πιάνουν και κρίσεις σχιζοφρένειας και έχει κι᾽ άλλα προβλήματα υγείας, Και τα γηροκομεία δεν δέχονται τὀσο επιβαρυμένους ασθενείς.

Το πρὀβλημα είναι ότι δεν είχα προβλέψει να έχω αρκετό ρευστό στο λογαριασμό μου, διότι έπιασε ξαφνικά η οικονομική κρίση. Παρόλο που έχω αρκετή περιουσία, και τα πουλώ όλα όσο όσο τόσο καιρό, έχω μείνει χωρίς ρευστό(χρήματα) και δέν έχουμε πια να φάμε, κι´η πιστωτική μου κάρτα με 22% επιτόκιο γεμάτη κι´ας δανείζονται με 1%, κι´άλλα έξοδα που τρέχουν. Ζω πια συνέχεια μιά ζωή δράμα.

2) Τώρα τελευταία δυστυχώς έχω νέα σοβαρότατα δικά μου προβλήματα υγείας.

Δεν έχω καμμία λύση μπρος μου. Περιουσία αρκετή αλλά ρευστό καθόλου, οπότε χωρίς φαγητό τι γίνεται ? Μήπως ξέρει κανείς καμμία λύση;

Ισχυροί της γης γιά την οικονομική κρίση που δημιουργήσατε θέλετε κρέμασμα
και σας είναι λίγο."

Και επειδή γνώριζε ότι κανείς δεν θα του πρόσφερε τη λύση ετοίμασε την απονενοημένη κίνηση. Αλλά πιο πριν έστειλε ένα συγκλονιστικό "κατηγορώ" το οποίο σίγουρα θα έχει ξεχαστεί από την απάνθρωπη κοινωνία που έχουμε φτιάξει. Αλλά θα μείνει χαραγμένο στις ψυχές όσων ακόμη νιώθουν...

Ο τραγικός Αντώνης Περρής έδωσε τον τελευταίο τίτλο στη δημιουργία του - ίσως και να την σιγοτραγούδησε από μέσα του. Αλλά ποιος το ξέρει - και τί σημασία έχει τελικά;

Μη μείνει απ´ αυτούς κανείς.

1) Τον κόσμο αυτό αν θες να φτιάξεις
πρέπει ν΄αλλάξεις τη δομή,
πρωτού λόγω της απραξίας μας
μας αφανίσει η παρακμή,
μας κυβερνούν οι λωποδύτες,
οι τραπεζίτες κι´ οι αγιογδύτες
κι´ όλοι τους οι υποτακτικοί.

R. Δίχως έλεος λοιπόν, δίχως οίκτο,
κτύπα τους πριν αφανιστείς,
γιατί αλλιώς μεσ´ στη μιζέρια
και μεσ´ στο άδικο θα ζεις,
δίχως έλεος λοιπόν, δίχως οίκτο,
μη μείνει απ´ αυτούς κανείς.

2) Λέει η εντολή ου αυτοκτονήσεις,
μα κατ´ ανάγκη αυτοκτονείς,
χτύπα τους πριν σε αφανίσουν,
εγκληματείς που αδρανείς,
της ηθικής μας απραξίας
όπως και της νωθρότητάς μας
πια ας μην είμαστ´ ασθενείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου